Άνοιξε η ιστοσελίδα για τα δωρεάν laptop στους δικαιούχους!
Από χθές, παραμονή Πρωτοχρονιάς άνοιξε η ειδική ιστοσελίδα e-inclusion.gr όπου εντός του Ιανουαρίου θα αναρτηθούν τα κουπόνια (voucher) που θα δώσουν δωρεάν σε 289.300 δικαιούχους του Κοινωνικού Μερίσματος, laptop ή tablet και internet για ένα χρόνο.
Η λειτουργία της ιστοσελίδας είναι δoκιμαστική και δεν έχουν αναρτηθεί τα κουπόνια, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για το πρόγραμμα.
Οι προσφορές των παρόχων δεν έχουν ακόμη αναρτηθεί αφού δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία συμμετοχής τους στο πρόγραμμα.
Οι ημερομηνίες κατά τις οποίες οι ωφελούμενοι πολίτες θα μπορούν να κάνουν έκδοση και χρήση της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης θα ανακοινωθούν, σύντομα, με τη δημοσίευση της Πρόσκλησης του ΤΕΕ.
Κριτήρια Συμμετοχής Δικαιούχοι του κουπονιού είναι όλοι οι ωφελούμενοι πολίτες, που αιτήθηκαν και έλαβαν το Κοινωνικό Μέρισμα και οι οποίοι, σύμφωνα με το Μητρώο του «TAXIS», κατά την έναρξη της Δράσης (δημοσίευση της πρόσκλησης) κατοικούσαν σε μία από τις 8 Περιφέρειες Αμιγούς Σύγκλισης (Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Ιόνια Νησιά, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη).
Οι ένστολοι που έλαβαν την προβλεπόμενη από το ν.4254 εφάπαξ χρηματική ενίσχυση δε συγκαταλέγονται στους δικαιούχους.
Διαδικασία Εξαργύρωσης Κουπονιού
Σε κάθε ωφελούμενο (πολίτη που έλαβε το Κοινωνικό Μέρισμα και κάτοικο μίας εκ των οκτώ (8) Περιφερειών Αμιγούς Σύγκλισης) χορηγείται ένα κουπόνι (Επιταγή Ψηφιακής Αλληλεγγύης) με αποκλειστικό σκοπό την ανταλλαγή του με τα προϊόντα των Παρόχων/Προμηθευτών της δράσης. Κάθε ωφελούμενος δικαιούται μόνο μία Επιταγή Ψηφιακής Αλληλεγγύης και κάθε Επιταγή έχει συνολική οικονομική αξία που καλύπτει τις ακόλουθες παροχές:
-Διαδικτυακή σύνδεση (σταθερή ADSL/VDSL ή κινητή (mobile) 3G (ή ανώτερη) ή δορυφορική) –μέχρι 12€ το μήνα
-Βασικό εξοπλισμό πρόσβασης στο διαδίκτυο (tablet ή netbook ή laptop/notebook) –μέχρι 230€
-Υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης/ενημέρωσης στη χρήση ΤΠΕ κατ’ οίκον (προαιρετικά) –μέχρι 60€.
Καθεμιά από τις παραπάνω παροχές είναι διακριτά προκοστολογημένη και δεν επιτρέπεται η μεταφορά ποσού από τη μία κατηγορία δαπάνης στην άλλη.
Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της δράσης και με χρήση των συνθηματικών (username/password) του ΠΣ TAXISNET να δει αν είναι επιλέξιμος ωφελούμενος της δράσης. Θα μπορεί να τυπώνει το μοναδικό κωδικό του κουπονιού που του αντιστοιχεί ή να το λάβει στο mail του ή στο κινητό του.
Στη συνέχεια ο ωφελούμενος θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
1. Μέσω του δικτυακού τόπου της δράσης αναζητά Παρόχους/Προμηθευτές που έχουν κατάστημα στην περιοχή του και εντοπίζει τις Προσφορές που τον ενδιαφέρουν.
2.Προσέρχεται στο κατάστημα με το προσωπικό του κουπόνι που θα έχει εκτυπώσει (ή θα το έχει στο κινητό του) και με την αστυνομική του ταυτότητα. Ο υπάλληλος του Παρόχου/Προμηθευτή θα μπορεί μέσα από την εφαρμογή να ελέγξει τα στοιχεία του ωφελούμενου καθώς και αν το ηλεκτρονικό κουπόνι είναι ενεργό ή έχει χρησιμοποιηθεί.
3.Ο ωφελούμενος επιλέγει υποχρεωτικά Συσκευή και Τηλεπικοινωνιακή Σύνδεση και προαιρετικά, Υποστήριξη/Συμβουλευτική Ενημέρωση. Το κατάστημα καταχωρεί την παραγγελία του ωφελούμενου μαζί με όλα τα απαραίτητα στοιχεία (ενδεικτικά: SerialNumber συσκευής κλπ) στο ΠΣ της Δράσης.
4.Τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι Πάροχοι/Προμηθευτές και οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σε εμφανές σημείο τον μοναδικό Κωδικό Κουπονιού του ωφελούμενου. Παραστατικό που δε φέρει το σωστό Κωδικό Κουπονιού ΔΕΝ θα είναι επιλέξιμο από τη Δράση.
5. Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο ωφελούμενος θα πρέπει να υπογράψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που θα εκδοθούν και τυπωθούν στο κατάστημα από το πληροφοριακό σύστημα της Δράσης (π.χ. Φόρμα Επιλογής προϊόντων ωφελούμενου, Υπεύθυνη Δήλωση ωφελούμενου, Σύμβαση μεταξύ Παρόχου/Προμηθευτή και ωφελούμενου, κλπ) καθώς και από τους Παρόχους/Προμηθευτές (ενδεικτικά: Τηλεπικοινωνιακό Συμβόλαιο, Δελτίο Αποστολής-Τιμολόγιο Εξοπλισμού, κλπ).
6.Οι ωφελούμενοι μπορούν να ελέγξουν στο WebSite της Δράσης, εάν ο Κωδικός Κουπονιού αντιστοιχεί στα προϊόντα (συσκευή, σύνδεση και υποστήριξη/συμβουλευτική ενημέρωση) που προμηθεύτηκαν.